JAK SVATBU NAPLÁNOVAT A NEZBLÁZNIT SE

Pokud jste už začaly s plánování vašeho dne D, s největší pravděpodobností jste se začaly cítit trochu zahlceny. Ze začátku je přece potřeba zařídit spoustu věcí a je tolik možností! Jako bývalá nevěsta vám naprosto rozumím a vim, o čem mluvím! Proto tu pro vás mám pár tipů, které vám pomohou si celé plánování svatby taky užít. 

Zorganizujte si jednotlivé body

Je velmi jednoduché se v plánování ztratit, mít všech povinností plnou hlavu. Nejlepší cestou, jak si udržet nadhled je, si všechny body pečlivě rozplánovat například pomocí dlouhodobého to-do listu.

Během plánování vlastní svatby jsem postupovala následovně:

  • Svatební web, na kterém jsem měla přehledně vypsané všechny podstatné informace pro hosty na jednom místě včetně mapky svatebního místa
  • Přehledný seznam s naším rozpočtem, seznamem hostů a úkoly
  • Úložiště fotografií s představou výzdoby, květin, doplňků, stylu svatby

Vytvořte si časový harmonogram

Řekla bych, že strašákem číslo jedna je chaotický průběh svatby. Proto více než doporučuji sepsat si časový harmonogram s jednotlivými měsíci a úkoly.

Ze začátku tu máme pár nejdůležitějších úkolů, které se musí splnit jako první. A pak ty, které jsou důležité, ale mohou ještě trochu počkat. Umět si takto rozdělit priority ušetří spoustu stresu.

Harmonogram svatebního dne

Během prvních měsíců plánování svatby se snažte, aby vám neovládla život. Vyberte si jeden den, kdy si se svou druhou polovičkou sednete a společně naplánujete den svatby.

Je dobré mít alespoň hrubý časový harmonogram, nicméně jeho celková propracovanost je na každém z nás. Někdo si rád svůj den D naplánuje minutu po minutě, ale pro někoho bude naprosto dostačující mít sepsaných pár hlavních bodů.

Vaše Viktorie ♥

Komentáře

mood_bad
  • Žádné komentáře
  • Přidat komentář